Умови повернення та обміну
Ми гарантуємо своїм клієнтам високу якість продукції, що надається. Ми також шануємо думку своїх клієнтів. Саме тому такі процедури як повернення та обмін замовленої у нас продукції ми завжди проводимо лише на підставі статей чинного законодавства.

Основним законом, яким слід спиратися у разі, є ЗУ «Про захист прав споживачів».

Якщо клієнт отримав товар з очевидним браком, що практично неможливо, але теоретично може статися, компанія готова відшкодувати йому грошові витрати. Якщо він забажає, продукція може бути замінена на аналогічну.

Якщо ж питання про неналежну якість спірне, ми готові запропонувати проведення незалежної експертизи, щодо встановлення істини в даній суперечці.

Ми відповідаємо за якість відправленої нами продукції. Шоколад, какао, глазур та інші їстівні елементи обов'язково мають належний термін придатності, необхідні сертифікати якості та інші важливі документи, на підставі яких можна зробити висновок про їхню якість та безпеку.

Крім того, ми впевнено заявляємо, що за час існування нашої компанії наша клієнтська база налічує велику кількість клієнтів, проте жодної скарги на продукцію не надходило.
При отриманні товару перевірте його на предмет явних дефектів наприклад, браку чи деформації, та комплектність. Якщо під час огляду ви виявили пошкодження або неповну комплектацію товару, необхідно скласти Акт у службі доставки та повідомити нас по одному телефону на сайті.

Якщо Акт не буде складено, то претензії, щодо якості товару та комплектації не приймаються.
Made on
Tilda